יוזמת ‘ישיבה בשלייקס’ בפעם השלישית בישיבת קרית שמונה

יוזמת ‘ישיבה בשלייקס’ בפעם השלישית בישיבת קרית שמונה

ביום רביעי השבוע, נערך זו הפעם השלישית, בישיבת ההסדר בקרית שמונה, אירוע “ישיבה בשלייקס” – מפגש מרגש של הסבים והסבתות של תלמידי שיעור ב’ המתגייסים לצה”ל במרץ הקרוב. כ-70 סבים וסבתות הגיעו מכל רחבי הארץ להשתתף ביום בישיבה ובחוויית לימוד עם הנכדים.

 

במהלך היום, נערך סיור בישיבה ובמתקניה,  מלווה בהסבר על הנוף וההיסטוריה וכן נערכו סיורי חדרים אישיים וכמובן ארוחת צהריים עשירה. לאחר תפילת מנחה, נערכו שיעורים לסבתות ובמקביל לימוד בחברותות של הסבים והנכדים בבית המדרש. לאחר מכן התקיימה שיחה פתוחה עם ראש הישיבה הרב דרורי, וכן שיחה עם מנהל הישיבה חיים בומש על הייחודיות והקשר המיוחד של הישיבה עם תלמידיה. “זוהי יוזמה מרגשת שהתחלנו אותה לזכרו של בוגרנו השר לשעבר אורי אורבך”, אומר חיים בומש מנכ”ל הישיבה, “אורי היה שר לאזרחים ותיקים הוגה הרעיון ‘שלישי בשלייקס’ שאותו לקחנו כהשראה”.

כחלק מהסמל לקשר הבין דורי ובחסדו של מזג האוויר הסוער, יצאו הסבים והסבתות עם נכדיהם להכות שורשים באצבע הגליל בנטיעות משותפות על צלע הרי נפתלי בסמוך לבית ישיבת ההסדר בעיר.

 

בסיום היום נסעו הסבים והסבתות חזרה לבתיהם בכל רחבי הארץ מלאי רשמים ושמחה. הנכדים, החיילים לעתיד, היו בהרגשה נהדרת של קשר עם שרשרת הדורות במשפחתם דרך המגרש הביתי והטבעי שלהם.

 

מידע על הכותב

סיפורים קשורים

השאר תשובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *